vrijdag 9 augustus 2013

LAAT DE WINTERSPELEN ROZE ZIJN

Een digitale fotocollage van Petrus
Ik bereid me niet al jaren voor op de winterspelen in Sotsji in de hoop straks een plaatsje te veroveren in de wereldranglijst van een of andere sport dus ik heb gemakkelijk praten als ik oproep de winterspelen in Sotsji te boycotten. Misschien kunnen het IOC en de sporters iets bedenken om protesteren en spelen te combineren? Er zitten toch wel een paar creatieve mensen in dat Internationaal Olympisch Comité of zijn het allemaal fantasieloze bonzen?

Ik kan ze wel een handje helpen met wat te hooi en gras ideeën. Je kunt als IOC bijvoorbeeld oproepen om tijdens de openingsparade zoveel mogelijk in het roze gekleed te gaan. De leden van het IOC geven het voorbeeld door in prachtige roze pakken op te dagen, roze stropdassen, roze overhemden, roze jurken, panty's, sjaals enz. Roze sokken staan ook goed. Roze schoenen is nog mooier.

Bij elke medaille wordt een roze bos bloemen gegeven. Roze sportschoenen, schaatsschoenen, ijshockyschoenen enz moeten ook kunnen. Kortom mogelijkheden zat om de de internationale winterspelen in Sotsji tot een groot roze feest te maken ter bevordering van de tolerantie tegenover homofielen, lesbiennes, travestieten en wat de natuur allemaal nog meer heeft verzonnen om ons leven op aarde niet alleen tot een last maar ook tot een lust te maken.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten