maandag 27 februari 2012

NEBAHAT ALBAYRAK REKENT AF MET WILDERS


7 opmerkingen:

  1. Ik krijg een blij gevoel over me.

    Roberto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi he.
    Zo'n volle dame met lichte welvingen tussen de oksels.
    Reine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas herinner ik me nog goed de uitzending op de Turkse internationale zender, engels ondertiteld, waar ik de Nederlandse volksvertegenwoordiger Albayrak in het Turks hoorde uitleggen waarom zij niet meer kon doen voor Turkse Nederlanders.
    Het is lang geleden, ik schat een jaar of zeven.
    Sindsdien ben ik er tegen dat hoge ambtenaren en politici een tweede nationaliteit hebben.
    Ik las ergens dat zij bij de laatste verkiezing 130.000 voorkeursstemmen kreeg, ook een veeg teken.
    Het is het systeem wat mede de ondergang van Griekenland heeft veroorzaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel wat is nu 130.000 voorkeurs stemmen.
    Als de Nederlanders nu eens zich gaan realiseren dat stemmen een must is,komt vanzelf weer balans in
    de tent.
    Maar een druppel regen of een voetbalwedstrijd en de Nederlander blijft thuis.
    En achteraf!!!!
    Kankeren natuurlijk.
    Roberto

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Roberto
    Niet stemmen maakt de kiesdeler kleiner en dus de winnaars groter.

    @ZJA
    Goedmoedig van je..

    @Rikus
    Het spel is reeds aangevangen..

    BeantwoordenVerwijderen