donderdag 11 augustus 2016

HOE GEERT WILDERS NEDERLAND WIL TERUG VEROVEREN

 Geert Wilders heeft zichzelf on-line geplaatst als zijn grote held Michiel de Ruyter
gesecondeerd door PVV fractielid Fleur Agema. Hij schijnt daarvoor het vroegere
PVV fractielid Brinkman voor weg geshopt te hebben. Wilders wil als een
soort admiraal Michiel de Ruyter terug veroveren.
 Geert Wilders heeft zichzelf on-line geplaatst als zijn grote held Michiel de Ruyter gesecondeerd door PVV fractielid Fleur Agema. Hij schijnt daarvoor het vroegere PVV fractielid Brinkman voor weg geshopt te hebben. Wilders wil als een  soort admiraal Michiel de Ruyter terug veroveren.

Geert zelve stelt mijn digitale fotocomposities van hem daarentegen niet op prijs, tenminste dat maak ik op uit het feit dat hij mij op twitter heeft geblokkeerd: Het volgen van @geertwilderspvv en het weergeven van de Tweets van @geertwilderspvv is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
Erg vind ik het niet, maar ik had meer gevoel voor humor verwacht van de man die Nederland wil terug veroveren. 

Hieronder een overzicht van mijn digitale fotocomposities waar Geert zelve dus helaas niet om kan lachen. 


Als man van de Nachtwacht

Digitale fotocompositie van petrus, 17 februari 2010


Als Zonnekoning



Digitale fotocompositie van petrus, 30 juni 2009

Als Napoleon

Digitale fotocompositie van petrus, 18 oktober 2009


Als Lenin

Digitale fotocompositie van petrus, 30 december 2009


Als klassieke Cowboy Held

Digitale fotocompositie van petrus, 15 oktober 2010



Als Piraat (Pirates of the Caribbean)

Digitale fotocompositie van petrus, 17 november 2010



Als Honkbal Kampioen (Babe Ruth van de New York Yankees)

Digitale fotocompositie van petrus, 14 augustus 2010


Als Eenmanspartij

Digitale fotocompositie van petrus, 23 juli 2008


Als Mussolini

Digitale fotocompositie van petrus, 12 november 2008


Als boodschappenjongen

Digitale fotocompositie van petrus met dank aan Duane Hanson, 28 februari 2010


Als marskramer

Digitale fotocompositie van petrus met dank aan Jheronimus Bosch, 14 augustus 2010


1 opmerking:

  1. Ach, als het niet in zijn straatje past, wordt mijnheer verongelijkt. Zou me er niet druk over maken.

    BeantwoordenVerwijderen