dinsdag 17 november 2015

PROYECTO COSTA RICA 1977-1979, 35 (Panama, Cooperativa Esperanza)

Opa met zijn kleinkind voor het huis van zijn zoon, Cooperativa Esperanza, Panama, nov.1978

In mijn vorige blog in deze serie schreef ik al dat ik was uitgenodigd voor een vakbondsbijeenkomst van de Latijns Amerikaanse vakbond CLAT in Panamastad over arbeiders en mensen-rechten. Ik heb toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bezoek te brengen aan een coöperatie Esperanza (Hoop)van kleine boeren op het platteland op een paar uur afstand rijden van Panamastad. Ik heb toen deze serie foto's gemaakt van de leden van de coöperatie en van de burgemeester van het dorpje waartoe de coöperatie behoorde.

De zoon in de deuropening van zijn huis, Cooperativa Esperanza, Panama, nov. 1978


De zoon in de woonkamer, Cooperativa Esperanza, Panama, nov. 1978


Gezin met oma, haar dochter tevens moeder van 3 kinderen in Cooperativa Esperanza, Panama, nov. 1978


De burgemeester (corregidor) voor zijn gemeentehuis (corregidoria) 
met de Panamese vlag in top, 
Cooperativa Esperanza, Panama, nov. 1978


De burgemeester (corregidor) met op de achtergrond het portret 
van de Panamese president en generaal Omar Torrijos (1929-1981), 
Panama, nov. 1978

Het kerkje van Cooperativa Esperanza, Panama, nov. 1978


Boven aanzicht op de baai voor Panamastad, Panama, nov. 1978


Uitzicht op de baai vanaf de boulevard van Panamastad, nov. 1978


Geen opmerkingen:

Een reactie posten