vrijdag 13 februari 2015

GRIEKEN STEMMEN MET SPAARGELD TEGEN

Eurowerper Almexis Tsripas (premier van Griekenland)
(een digitale compositie van petrus)






"De financiële situatie van Griekenland is mogelijk nog ernstiger dan gedacht. De Europese Centrale Bank (ECB) heeft gisteren onder hoge druk 5 miljard euro extra noodkrediet vrijgemaakt voor de Griekse banken, die blijkbaar in acute geldnood verkeren" aldus de Volkskrant on-line vandaag.

We lezen verder hoe erg dit allemaal is: "Het ECB-bestuur heeft gisteren een telefonische spoedvergadering ingelast, omdat de Griekse banken leegbloeden. Dat meldden buitenlandse media gisterenavond. Griekse burgers en bedrijven halen hun geld van de bank nu de onderhandelingen tussen hun regering en de geldschieters van het land zo stroef verlopen. Als de politieke patstelling uitdraait op een Grieks vertrek uit de eurozone, worden alle Griekse banktegoeden waarschijnlijk in één klap waardeloos. In januari verloren de banken ongeveer 12 miljard euro aan deposito's, circa 8 procent van al hun spaartegoeden. Het tempo van deze bankrun is deze week vermoedelijk flink omhoog gegaan."

Het mag duidelijk zijn, de Grieken stemmen met hun geld tegen hun eigen pas gekozen regering door hun spaartegoeden naar andere Eurolanden te versluizen. Ze willen straks niet met waardeloze Drachmes opgescheept worden. De links extreme Tsripas mag dromen dat economie vooral een kwestie van politiek is, zijn eigen burgers denken daar anders over

De Europese Ministers van Financiën kunnen opgelucht zijn. Ze worden straks aan de onderhandelingstafel met de Griekse regering gesteund door de Griekse spaarders en bedrijven. Het zal Tsipras dan vergaan zoals indertijd de Franse president Mitterrand (1916-1996). Zijn regering met communisten dacht dat vanuit het Elysée paleis de Franse economie naar hun hand gezet kon zetten. Hij moest bijna net zo snel zijn economische maatregelen intrekken als hij ze genomen had, anders had zijn land de junkstatus gekregen en dan had Frankrijk economische groei en buitenlandse investeringen wel op zijn buik kunnen schrijven. 

17 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik vrees het ergste voor de Grieken.

      Verwijderen
    2. Getuigenis hoe ik kreeg een lening van {calviinloancompany@gmail.com}

      Ben zo blij en God dankbaar voor wat hij in mijn leven heeft gedaan, ik ben Jenifer Vasquez uit California USA na vier jaar op zoek naar online lening, heeft het internet Oplichters in geslaagd het nemen van mij een bedrag van $ 21,000.00 zonder gegeven me mijn lening , verloor ik alles wat ik heb als gevolg van zwendel en sinds ik was bang om contact te maken met betrekking tot online lening. Op een dag, als ik was aan het surfen, zag ik een opmerking van een naam van de vrouw Talesha Lance uit California USA bedanken Calvin Scott lening bedrijf voor het geven van haar een lening en te zeggen dat als er iemand die ook lening nodig hebben om contact op met het bedrijf ook en ze zullen nors lenen om het even wie een bedrag van Lening. Dus nam ik er e-mail van het net en contact met hen hadden we iedere overeenkomst terug te betalen de lening en ik mijn bankrekening aan hen voorgelegd en ze vertelde me dat ik zal moeten betalen voor de registratie en in eerste instantie was ik bang en later ik gaf ze eens te proberen nadat ze mij verzekerd dat ik mijn lening in 24 uur en tot mijn grootste schok 24 uur ontvangt, precies na het maken van de registratie lening betaling, ontving ik een waarschuwing van mijn bank de bevestiging dat Calvin Scott lening lompany heeft overdracht geld bedrag van $ 71,000.00 dollars op mijn account ben zo blij en ik wil dit medium gebruiken om een ​​ieder die behoefte van de lening die er zijn om contact op te nemen Calvin Scott Loan via e-mail adviseren: calviinloancompany@gmail.com of bekijk hun website: http: // calvinfinancialloanhome. bravesites.com/ of Tel: (+1) 501-429-4519 en wees voorzichtig met internet oplichting grootste deel van deze E-mail van kredietverstrekkers zie je online allemaal oplichting dus contact op met de Calvin Scott lening bedrijf, omdat ze in staat zijn gegeven u uw lening bedankt.

      Verwijderen
  2. Bent u een zakelijke man of een vrouw? Heeft u geld nodig om te beginnen met je eigen bedrijf? Heeft u lening nodig hebt om uw schuld te vereffenen of betalen van uw rekeningen of start een leuk bedrijf? Heeft u geld nodig voor uw project? Wij bieden beveiligde leningen van elk bedrag en overal in de wereld (particulieren, bedrijven, vastgoed en rechtspersonen) in onze rente van 2% uitstekend. Voor reacties toepassing en meer informatie te sturen naar het volgende e-mailadres: (carlosfinancialcompania@yandex.com)

    Dankjewel,
    CARLOS PEREZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bent u een zakelijke man of een vrouw? Heeft u geld nodig om te beginnen met je eigen bedrijf? Heeft u lening nodig hebt om uw schuld te vereffenen of betalen van uw rekeningen of start een leuk bedrijf? Heeft u geld nodig voor uw project? Wij bieden beveiligde leningen van elk bedrag en overal in de wereld (particulieren, bedrijven, vastgoed en rechtspersonen) in onze rente van 2% uitstekend. Voor reacties toepassing en meer informatie te sturen naar het volgende e-mailadres: (carlosfinancialcompania@yandex.com)

    Dankjewel,
    CARLOS PEREZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede Dag Dames en Heren.
    Hier komt een betaalbare lening die uw leven zal veranderen voor altijd, wij zijn DIAMOND LENING HOME. We zijn een gecertificeerde bank die leningen, wij bieden lening aan individuele en de publieke sector die behoefte hebben aan financiële steun met een lage rente van 2%. Slecht krediet acceptabel, de voorwaarden zijn zeer eenvoudig en considerate.You zal nooit spijt van iets in deze lening transactie want ik zal doen glimlachen. Ons bedrijf heeft een geregistreerd veel doorbraken bij het verlenen van eerste klas financiële diensten aan onze klanten, met name op het gebied van de lening syndication en kapitaal voorziening voor particulieren en bedrijven. We hebben noodlijdende industrieën weer tot leven gebracht en we investeren in een goede zakelijke ideeën door het verstrekken van fondsen voor hun up start. We hebben een netwerk van investeerders die bereid zijn om geld van welke hoeveelheid aan individuen en organisaties om zaken te beginnen bent en operations.i wil dat je begrijpt dat DIAMOND LENING THUIS Bod. is om te helpen de minder financiële privilege weer op de rails door het verstrekken van alle soorten van leningen aan hen (EG) hypotheken, woningkredieten zakelijke leningen en slechte leningen commerciële leningen, start-up-werkkapitaal leningen, de bouw leningen, autoleningen, hotel leningen en leningen voor studenten, persoonlijke leningen, schulden consolidatie leningen, waar wacht je nog op zo snel mogelijk waarom ga je niet proberen DIAMOND LENING HOOFD bieden leningen en vrij van schulden elke geïnteresseerde klant moet contact met ons op via onze directe e-mail: diamondloanhomeagency@yandex.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Noodzaak van een lening voor het tarief van 2% indien dus nu van toepassing met de nodige informatie via wrispermike@outlook.com
    1) Hun namen:
    2):
    3) Telefoon:
    4) Leningen Nodig:
    5) Duur van de lening:

    bedankt
    Mr. wrisper mike

    Antwoord op w.com...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onderhandse leningen Geen credit check, snel Approval

    NO CREDIT CONTROLES, lage rente, GOEDGEKEURD IN 2-5 DAGEN


    Een aanvraag voor een eigen persoonlijke of zakelijke lening vandaag op de zeer lage rente. Van persoonlijk tot zakelijke leningen, wij hebben de oplossing voor uw financiële behoeften.
    Wanneer uw bank de rug toe gaat u, geef niet op, laat ons u helpen weer op de rails te krijgen. Omdat de kwestie van het krediet en de veiligheid is iets dat klanten zich steeds meer zorgen over,

    Als u geïnteresseerd bent, Beantwoord deze e-mail of bezoek onze website vandaag voor meer informatie.


    Aanvrager Persoonlijke gegevens.

    Uw naam:
    Bedrag Nodig:
    Jouw land:
    Lening Duur:
    Jouw adres:
    Telefoonnummer:
    Maandinkomen:
    Seks:
    Uw faxnummer:
    Je leeftijd:

    Contactpersoon: Sean Kent.
    E-mail: seankentco-operative@hotmail.com



    -------------------------------------------------- --------------
    Motto: Financiële Stabiliteit is onze zorg aan de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, zijn echte mensen die hoe om te helpen hun collega opluchting weten wanneer zij lijden. Deze man gaf me een lening van 70.000 € zonder helemaal bemoeilijken mij de taak op het niveau van de documenten die banken in leningsaanvragen verplichten. Als u in financiële nood, dankzij hem heb ik vandaag de super markt op de hoek, hij mijn redder is en ik niet wat weet te doen dit is waarom ik besloot vandaag om te getuigen in zijn voordeel u kunt per mail contact en volg de instructies en u zult tevreden in maximum 48 uur. Bevestigt en dit moment als het gebeurd dat u behoeften hebben een lening neem contact met hem. Zodat u die in nood net als ik u kunt naar hem schrijven en hem uw situatie uitleggen zijn e-mail zou kunnen helpen claudecahrpentie@firemail.de

    BeantwoordenVerwijderen
  8. op zoek naar lening voor meer dan 3 maanden. Ik heb vele malen scamming op lening die tussen afzonderlijke willen gedaan sites een lening die tussen individu in verschillende mensen. Maar elke keer dat ik was opgelicht en tot slot ik krijg niet iets op mijn account. Maar gelukkig ik struikelde over getuigenis spreken bijstand lening op Mrs. armelle duvont, ik contact met hem overeenkomstig deze voorwaarden. Dankzij haar had ik mijn lening van 60.000 € over een periode van 65 maanden. Zo kun je die in nood net als ik u schrijven naar hem en verklaren uw situatie en u zult tevreden in 48 uur; het kan u ook helpen. Zijn mail claudecahrpentie@firemail.de

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOE KRIJG IK EEN LENINGSBIJSTAND @ 2% RENTEVOET?

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen zeven dagen na mijn aanvraag legde hij mijn geleende bedrag vast zonder verborgen kosten en kon ik voor de medische rekeningen van mijn zoon zorgen, mijn huurrekening verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In één woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al in mijn account staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt meestal een lange, langdurige en intimiderende klus gemaakt in een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Loans niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als u een dringende lening nodig heeft, kunt u ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen


  12. Do you need an urgent blank ATM CARD to solve your financial needs and i just want to tell the world my experience with everyone. i discovered a hacking guy called Mike. he is really good at what he is doing, i inquired about the BLANK ATM CARD. if it works or even Exist, then i gave it a try and asked for the card and agreed to their terms and conditions. three days later i received my card and tried it with the closest ATM machine close to me, to my greatest surprise it worked like magic. i was able to withdraw up to $4000. This was unbelievable and the happiest day of my life. there is no ATM MACHINES this BLANK ATM CARD CANNOT penetrate into it because it have been programmed with various tools and software. i just felt this might help those of us in need of financial stability. The card have really change my life. if you want to contact them, HERE is the email: int.hackers002@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In één woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je maakte van wat gewoonlijk een lang, langdradig en intimiderend karwei is, een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine-leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine leent voor het geweldige systeem en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best gaaf! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie:whatsapp-nummer: +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

    Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

    BeantwoordenVerwijderen