maandag 25 maart 2013

HET NIEUWE NEDERLANDSE WONEN

Het Nieuwe Nederlandse Wonen (een tekening van Petrus)

Voorschriften:
- Windmolen voor milieuvriendelijke energie
- Zonnegat voor zonenerige
- Milieuvriendelijke poepdoos
- Groenten uit eigen tuin
- Bos voor eigen zuurstof
- Regenwater opvangen
- Geen plezierjacht op dieren
- Spinnewiel voor natuurlijke wol
- Verboden te roken
- Verboden voor scheefwoners
- Broodoven voor 'echt' brood
- Geen vlees
- Zelfgebouwd huis van niet-tropisch hout
- Put voor natuurlijke watervoorziening
- Milieuvriendelijke poepdoos.


9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was NIET de bedoeling deze reactie te verwijderen. Ik veronderstel dat door een beantwoordingsfout de reactie verwijderd is. Volgende keer beter. :)

      Verwijderen
  2. Je moest eens weten hoeveel geld je ermee kunt uitsparen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dat is waar maar je hebt wel een dure lap grond nodig. In Nederland extra duur om de kas van de gemeente te spekken.

      Verwijderen
  4. @Petrus: Oeps, je hebt me serieus genomen geloof ik. Dat is het probleem van het geschreven woord. Zelf neem ik me zelden of nooit helemaal serieus, maar om overal smilies te gebruiken is ook zo wat, maar vooruit : -))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste JP. Ik begrijp er niets van. Integendeel, ik vond het een prima reactie. Ik heb bij het antwoorden blijkbaar per ongeluk je reactie verwijderd. Ik zal wel te vlug zijn geweest. Dat spijt me echt. Volgende keer beter:)

      Verwijderen
  5. @Petrus: no sweat! Ik had hem zelf weggehaald omdat ik de indruk kreeg dat je mijn wat sarcastische – als grappig bedoeld – ondertoon tov van het oer-Hollandse calvinisme serieus nam. Toen ik het zelf later nalas vond ik – indien zo gelezen – eigenlijk geen leuke reactie.
    Vandaar!

    Ik ben gek op Nederland en Nederlanders (wordt er trouwens ook wel eens gek van) en vind die overdreven serieuze ondertoon van veel milieufanaten eigenlijk wel aandoenlijk en zeker niet om mee te spotten. Ik ervaar het alleen vaak als wat humorloos en oersaai.

    BeantwoordenVerwijderen