zaterdag 21 januari 2012

CDA PAASHAAS AART JAN DE GEUS


5 opmerkingen:

  1. @P: ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar deze man heb ik nooit een warm plekje in mijn hart kunnen geven. Een paashaas vind ik veel te vriendelijk. Hij doet me eerder denken aan een koekoeksjong.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @P
    Nietszeggende woorden. Je kunt er alle kanten mee op. Zijn rapport lijkt me geen bijdrage aan een heldere strategie. Erg serieus moet je een paashaas niet nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het CDA lopen ze nochtans weg met zijn rapport hoorde ik net. Tja, als de kerstman niets brengt, ben je blij met de paashaas ...?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als paashaas moet het voor hem een eitje geweest zijn denk ik zo. Kun je het zout even doorgeven?
    Groet Aad (kan nog steeds niet reageren onder "wordpress")

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ZJA

    Het is wel een heel erg algemeen rapport: kiezen en verbinden. Je moet wel goed thuis in die partij om te weten wat ze bedoelen.

    @Aad Verbaast

    Zodra ik tijd heb ga ik een oplossing zoeken voor de reactieruimte.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen