vrijdag 30 december 2011

EIND GOED, AL GOED


5 opmerkingen:

  1. Volgend jaar nog een jaartje knijpen met de euro. Goed uiteinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er kan nog van alles gebeuren.
    Jij een goed jaar gewenst met veel klinkende munt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste wensen Petrus voor jou en je geliefden. Dat je veel van je kleindochter en de rest van je familie in gezondheid mag genieten.

    Ik heb een heel rijtje nieuwjaarswensen die allemaal met mondiale rechtvaardigheid te maken hebben, zoals: afnemende honger, verbeterde gezondheid, welzijn en welvaart, vrede en veiligheid, politieke stabiliteit enz in de wereld.

    Ik heb zelf echter geen enkele wens of voornemen anders dan te leven zoals ik leef. Ik ben daar intens tevreden en gelukkig mee. Eigenlijk wens ik dat een ieder toe!

    Bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @aadverbaast
    Dank voor je goede wensen.

    @Jack pastoor
    Uiteraard wens ik jou een jaar toe waarin je kunt leven zoals je nu leeft. Ik ben daar ook heel tevreden mee. Lekker je ding doen, zoals mijn dochter altijd zegt. Het is goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen