zaterdag 12 november 2011

ZAAIT TINKEBELL HAAT TEGEN LIMBURGERS?

"De mens als slachtdier"


Mag je haat zaaien tegen Limburgers? Ik weet het niet. Sinds het haat-zaai-proces tegen Wilders ben ik de kluts kwijt. Tinkebell heeft daar zo te lezen geen last van.  Zij vindt dat het moet kunnen. Ik citeer een stukje uit haar Pietje Bel lezing: “DeLimburgers. U weet wel, die mensen met dat slecht geknipte haar. Je herkent zemeteen in de trein: van die vrouwen met van die kort geknipte dorpskapsels,soms zelfs in stekeltjes en met de puntjes in rode verf gedipt.”(NRC 12 november) Misschien is dit geen haat zaaien maar dan toch in ieder geval hatelijk.

Alsof dat niet genoeg is, stelt ze ook nog voor om een muur om Limburg heen te bouwen nota bene uit te voeren door de Chinezen. Dat is haat zaaien en land verraad tegelijk! Wilders is een heilig boontje vergeleken met deze opruiende kunstenmadam. Ik lees dat ze zich bezig houdt met de blinde vlekken in onze maatschappij. Blinde vlekken bij haar zelf zou ik zeggen. Stekeblind moet die madam zijn om zoveel onzin uit te kramen. Nou ja we leven in een vrij land met vrije meningsuiting en dus moeten we het maar weer goed vinden. Maar meer ook niet. Geen subsidie voor zo een haat zaaiende en land verraderlijke kunstenares. We kunnen onze belastingcenten wel beter gebruiken. Haar ideeën moeten wat mij betreft van overheidswege voluit bestreden te worden. Wat mij betreft mag daar ook Haagse kunstsubsidies voor ingezet worden.

Wat te denken van haar idee om mensen voortaan levende in plaats van dode dieren te laten kopen? Die dieren moeten ze thuis verzorgen om ze vervolgens als ze op smaak zijn, zelf te slachten. Alsof we al niet genoeg huisdieren hebben, meer dan 30 miljoen zo heb ik pas nog gelezen, waar ook nog eens miljarden euro’s per jaar naar toe gaan. In elk grote supermarkt staan heden ten dage meterslange rekken vol met huisdier eten en drinken. Als het aan Tinkebell ligt worden dat speciale supermarkten voor misschien wel meer dan 100 miljoen huisdieren! Over milieu en vervuiling gesproken!

Ik sta wel achter haar idee om de Chinese een kind politiek als de wiedeweerga ook in Nederland in te voeren. Het onmiddellijk steriliseren van alle zestien jarige meisjes vind ik ook een prima plan: “Minder kinderen op de wereld zetten is niet alleen een van de grootste oplossingen voor de milieuproblematiek, we hebben het er ook al een hele tijd over dat Nederland vol is. Minder reproduceren zal de hoeveelheid bewoners in de stad Nederland drastisch doen dalen.” (NRC 12 november)

Het is de beste milieumaatregel die er ooit is voorgesteld. Ik snap dan ook niet dat dit voorstel niet veel en veel eerder is gedaan.  Maar gelukkig komt er in Nederland wel al een aardige variant op gang. Ik bedoel het weg euthenaseren van ouderen. Nu worden daar nog allerlei grenzen aan gesteld als onverdraaglijk lijden en weet ik wat voor bijzaken. Gewoon wie 65 jaar wordt, gaat er aan. Daar hoeven  we niet meer kinderachtig over te doen. Het is zij of de wereld en dan weet je het wel. Zij natuurlijk.

Wat moeten we nu verder met kunstenmadam Tinkebell aan? Aan euthanasie is ze nog niet toe. Steriliseren kan ook niet meer, daar is ze al veel te oud voor (32 jaar) tenzij we de grens optrekken en alle vrouwen tussen 16 en 32 er aan zullen moeten geloven. De mannen blijven gelukkig ook bij Tinkebell buiten schot. Logisch want die hebben geen onderbuikgevoelens waar vrouwen als Tinkebell last van hebben.

Misschien lul ik maar wat maar ik denk dat het geen gek idee zou zijn als ze een eigen politieke partij zou beginnen. Als ik zo haar Pietje Bel lezing lees dan heeft ze haar Haagse programma al klaar. Nu nog stemmen winnen en huppekee haar kostje is gekocht en wij kunnen weer jaren vooruit om haar met de ons toegestane middelen vanuit den Haag te bestrijden.

2 opmerkingen: