woensdag 7 januari 2015

BREAKING NEWS: CHARLIE HEBDO WE LOVE YOU

Een tekening van Petrus

5 opmerkingen:

  1. Het 11 sept gevoel bekruipt mij.
    Op die dag al zei ik tegen mijn vrouw ‘alleen Israel heeft hier iets aan’.
    Nog geen idee toen dat de VS de ‘aanslag’ zou misbruiken voor de oorlogjes tegen Afghanistan en Irak.
    Ook nu zie ik niet welk belang Moslims hebben bij dit bloedbad, in tegendeel.
    Wat opvalt is dat iedereen er al weer van uit gaat dat Moslims de daders zijn.
    Wat ook opvalt dat Parijs nog nooit het toneel was van een ‘Islamitische aanslag’.
    Is Amsterdam nu aan de beurt ?
    George Bush heeft zich al eens in deze zin uitgelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me verstandig je aan de feiten te houden. Wat betreft aanslagen en moslims.
    1.Feit is dat meerdere getuigen zeggen dat de daders het zelf hebben gezegd.
    2. Feit is dat radicale moslims inmiddels overal in de wereld aanslagen plegen en anders denkenden vermoorden.
    3. Feit is dat gewone, vreedzame moslims geen belang hebben bij zo'n aanslag maar daar trekken radicale moslims zich niets van aan, zo hebben we intussen geleerd. Ze trekken zich daar zelfs niets van aan in landen waar de meerderheid van dekbewoners moslim is. 4. Feit is dat de VS voerden oorlog tegen de Talibaan in Afghanistan wat iets anders is dan tegen Afghanistan.
    5. Feit is dat de oorlog van de VS tegen Sadam Hussein inderdaad op onjuiste gronden door de VS is begonnen maar dat dit niet weg neemt dat Sadam Hussein de mensenrechten op grond schaal schond en andere moslims zonder pardon de dood injoeg als zijn macht werd bedreigd.
    6. Feit is dat in Syrië president Assad zonder enige menselijke aarzeling een vreedzaam protest tegen zijn regime ombouwde tot een bloedige burgeroorlog waarbij hij op wrede wijze zijn eigen burgers vermoord.
    7. Sommige radicale moslims groepen gaan in hun strijd tegen Assad al net zo ver. Ook zijn zijn moorddadig en hebben geen boodschap aan andersdenkenden, ook niet als het moslims zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS. Ik zou het op prijs stellen als je je naam zou plaatsen bij je reactie.

      Verwijderen
  3. Ik ben persoonlijk eerlijk gezegd helemaal stil van deze aanslag, want Parijs is eerlijk best dicht bij en deze aanslag had net zo goed in Nederland kunnen plaats vinden. Maar ik ben wel van mening dat wij in Europa het zelf schuld zijn dat dit heeft kunnen gebeuren, want de politiek heeft jarenlang hun kop in het zand gestoken wat betreft extremistisch moslims en ze hebben zelfs geld gekregen van Europa ( Nederland ).

    Oh en in Nederland laten ze extremistische moslims ook nog mooi terugkeren nadat ze in Syrië voor de IS gevochten hebben, en moslims die willen gaan worden wat tegen gehouden. Wat mij betreft moeten ze die extremistische moslims gewoon naar Syrië laten gaan, en trek dan direct het Nederlanderschap in want wij hebben niks aan dit soort burgers.

    BeantwoordenVerwijderen