maandag 24 oktober 2011

KIJKCIJFERS PAUL DE LEEUW TELEURSTELLEND


8 opmerkingen:

  1. Bijna een miljoen, dat is toch niet niks ...
    Maar het is nog rommelig hoor, en schreeuwerig en vaak onverstaanbaar, te gehaast en weinig verrassend. Maar het komt vast wel goed met de
    P-AU-L show. Ik lees wel een boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zapte er even langs. Na 5 minuten na de al vele verkeerde grappen doorgezapt.
    Jammer, elke talent heeft ergens weer zijn beste tijd gehad. Jammer dat hij dat nog niet door heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @wim kalb
    Boek lezen? Is dat niet héél ouderwets?

    @aadverbaast
    De kunst is om te weten wanneer het tijd is om te stoppen en wat anders te gaan doen.

    @semisalo
    Tja, dat wordt moeilijk. Misschien moet je zijn naam een keer googlen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb Paul de Leeuw nooit leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Johan
    Om vergissingen te voorkomen. Ik ook niet.Maar hij schijnt zelf niet in de gaten te hebben dat hij steeds minder leuk wordt gevonden. Waarschijnlijk wreekt hier zijn ledige leutigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooit, lang geleden, viel het gesprek aan tafel in de bedrijfskantine stil, toen ik verklaarde dat ik Paul de Leeuw vreselijk vond.
    Ontzette blikken, want Paul was toch zó leuk, ik snapte er blijkbaar niks van.

    Jaren later is het nu, en ik heb het nooit wat gevonden, deze flauwe platte lolbroek, liefst ten koste van anderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Bart
    Blijkbaar gaat geesteloosheid op den duur toch vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen